poniedziałek, 13 stycznia 2014

we all love SALES

Witajcie!
Czy i Wy dziś poczułyście tą zbliżającymi się wielkimi krokami zimę?
Ja tak.. mimo że mamy już właściwie połowę stycznia jakoś nie czułam wcześniej tego "mroźnego klimatu".
A jak się rozgrzać w taki zimny dzień??
ZAKUPY !! To słowo chyba rozgrzewa Nas wszystkie :)
A gdy do słowa ZAKUPY dodamy magiczne słowo WYPRZEDAŻ temperatura idzie w górę o dobre kilkanaście stopni :)

Dziś na dobry początek odwiedziłam pobliski Sekendhend :)) i upolowałam idealny SWETEREK na te już zimne dni :) Jest strasznie mięciutki i naprawdę ciepły :)





Z czym połączyć to cudo ? :) Już mam na to pomysł :)
Mam już na to świetny pomysł !

 *zdjęcia pochodzą z grafika google*

Idealny zestaw to czarne legginsy, do tego oczywiście botki na wysokim obcasie który wysmukli i wydłuży nasze nogi.
Czarna pikowana torebka na długim pasku doda pazura i sprawi że całość będzie wyglądać bardzo modnie.
Na koniec wisiorek z niezastąpioną w ostatnim czasie sową.
Zestaw idealny na zakupy czy spotkanie z przyjaciółką.
Poczujemy się wygodnie, modnie i sexi ! :)

***
A wracając do dalszej części wyprzedaży - wstąpiłam dziś do mojego ulubionego sklepu - PEPCO !
A co tam upolowałam ?

 * Podkładka na stół - 4,99zł


* Haczyk - serduszko - 4,99zł



* Tablica do kuchni - idealna na zapisanie ważnych informacji - PROMOCJA z 19,99zł na 9,99zł



A Wam jak minął dzień ?!

Pozdrawiam i do napisania ! :)

5 komentarzy:

  1. O mój Boże! -30 kg? Wow podziwiam.
    Ciekawie zapowiadający się blog, kurcze, ja od stycznia też zaczęłam nowy projekt xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było lekko - ale było warto :)
      Miło bardzo i zapraszam częściej :))
      A cóż to za projekt ?! :))

      Usuń
    2. Już odkryłaś- nowy blog, z tematyką okołokosmetyczną oraz właśnie stylizacjami (;

      Usuń
    3. Bardzo fajnie się czyta :) Na pewno będę często zaglądać :))

      Usuń