sobota, 11 stycznia 2014

Na dobry początek.

Witajcie !
Jak to w pierwszym poście wypada - zacznę od małej prezentacji samej mnie.
Ale nie będę Was - moje Drogie zanudzać długimi opowieściami jak ma na imię moja babka, cioteczna siostra stryja, ile mam kotów, ile razy pływałam w prywatnym basenie w willi moich rodziców :)
Nic z tych rzeczy :) - To nie będzie bajka o wymyślonym życiu.
Powiem szybko zwięźle i na temat:
Jestem Agata, mam 23 lata i nie będę Wam tu pokazywać ciuchów od projektantów.
Zejdźmy na ziemię. Większość z nas albo ma jeszcze ten luksus i mieszka z rodzicami - więc większość swojej kasy może poświęcić na siebie - albo tak jak ja - mieszka już na "swoim" - jeśli tak można nazwać wynajmowane razem z chłopkiem mieszkanie i nie okłamujmy się - lumpeksy to nasze drugie domy - przynajmniej tak jest u mnie :)
- i szczerze ? I Like It ! :)

Czy da się ubrać modnie, wygodnie, "markowo z metką" bez wydawania fortuny  ?
Tu będę Wam to się starała udowodnić :)

Mam nadzieję, że zagościcie tu na dłużej i razem udowodnimy że Tanio = Dobrze :)

A oto ja :)

Do napisania już niedługo !
Miłego wieczoru !
Buziaki !


1 komentarz:

  1. Witaj :) Serdecznie zapraszamy do publikowania Twoich stylizacji w naszym serwisie !
    www.i-wear.pl -> https://www.facebook.com/iwearpl

    OdpowiedzUsuń